Prodaja piva pomaže Partizanu i Crvenoj zvezdi
Kompanija Karlsberg promovisala je danas nove limenke piva sa grbovima fudbalskih klubova Partizan i Crvena zvezda, a po tri dinara od svake prodate limenke ići će klubovima.
-Karlsberg će od svake prodate limenke ustupiti po tri dinara, odnosno 75 odsto profita, beogradskim večitim rivalima. Oni će ta sredstva iskoristiti na najbolji način. Pozivam sve navijače da konzurimaju Lav pivo, naravno, u umerenim količinama – kazao je generalni direktor kompanije Karlsberg Srbija Aleksandar Radosavljević.
Klubovi će zaraditi od svake prodate limenke sa svojim grbom, što je među prisutnim novinarima i predstavnicima klubova dovelo do „peckanja“ o tome ko ima više navijača i čije pristalice konzumiraju više piva.
-Uz najkvalitetniji fudbal na svetu, koji se igra u Ligi šampiona, ide i najbolje pivo i zato pozivam navijače da uživaju – kazao je direktor marketinga Partizana Vladimir Jarić.
Generalni sekretar Crvene zvezde Andrija Kleut istakao je da se „večiti derbi“ ovom akcijom seli na još jedan teren.
-Pošto nas Zvezdaša ima dosta, biće nam potrebni milioni limenki. Sada se večiti derbi seli na drugi teren i želimo i tu da pokažemo da su naši navijači najbolji – rekao je Kleut.
Iako je bilo najavljeno, promociji ove akcije nisu prisustvovali predsednici najpopularnijih srpskih klubova Dragan Đurić i Vladan Lukić.