Barselona spremna da prihvati sponzora na dresu
Od osnivanja kluba (29. novembra 1899. godine) nije se dogodilo da na dresu Barselonine fudbalske ekipe stoji ime sponzora. Moglo bi to uskoro da se promeni.
Tvrdi to Daily Mail javljajući da u klubu s Camp Noua najozbiljnije razmišljaju o potezu kojim bi mogli da zarade oko 25 miliona evra. Katalonci su ranije odbijali sponzore s takvim idejama, a 14. jula 2006. godine odlučili su se na prednju stranu dresa stave ime i logo UNICEF-a, vodeće svetske organizacije koja brine o deci, njihovim pravima i potrebama, i donirati im 1,5 miliona evra svake od pet godina dogovorene saradnje.
-Ali, finansijska situacija na Camp Nouu je takva da je primorala Barselonu da proguta svoj ponos. Razmatraju se tri opcije: na prednjoj strani dresa (oko 25 miliona evra), zadnjoj (oko 12) i na šorcevima igrača (oko 6) – piše Daily Mail uz dodatak da su u „UNICEF-u svesni ekonomskih potreba i spremni da prihvate promenu. Kakva god odluka Barselone bila, UNICEF-ovo ime gotovo sigurno će ostati na rukavima dresa.