Turkish Airlines, kompanija koja svake godine okuplja na nebu milione ljudi iz 129 zemalja sveta, postala je zvanični sponzor UEFA Lige šampiona, jednog od najpraćenijih sportskih takmičenja na svetu. Ovo prestižno partnerstvo, koje će biti jedan od najznačajnijih sponzorskih ugovora u istoriji turskog sporta, od posebnog je značaja, jer će se ovosezonsko finale UEFA Lige šampiona održati na Olimpijskom stadionu Ataturk u Istanbulu 10. juna 2023.

UEFA Liga šampiona, u kojoj će Turkish Airlines učestvovati kao zvanični sponzor, doseže do 678 miliona gledalaca u 200 zemalja putem preko 70 emitera, a navijači takođe učestvuju u uzbuđenju povodom Lige šampiona na društvenim mrežama sa 28 miliona interakcija. Turkish Airlines će imati širok spektar mogućnosti za prezentovanje na raspolaganju,  kroz prezentovanje imena i logoa pre, tokom i posle mečeva, uključujući i LED ekrane koji okružuju teren. Takođe kao deo sporazuma, turska nacionalna avio kompanija će takođe biti partner sa UEFA Superkupom, finalom UEFA futsal Lige šampiona i finalom UEFA omladinske lige, kao zvanični sponzor.

Povezana vest:  RT Vojvodine i SkyBoardu jesenje lovorike u Zlatnoj ligi

Najava sponzorskog ugovora između Turkish Airlines i UEFA za UEFA Ligu šampiona, održana je u Kongresnom centru Halič u Istanbulu uz učešće predsednika Upravnog odbora i Izvršnog odbora Turkish Airlines, prof. dr Ahmeta Bolata, zajedno sa visokim rukovodiocima kompanije i predsednika UEFA Aleksandera Čeferina, zajedno sa direktorom marketinga UEFA Gui-Lorent Epstajnom.

Predsednik Upravnog odbora i Izvršnog komiteta Turkish Airlines, prof. dr Ahmet Bolat je o sponzorstvu izjavio: „Kao nacionalni avio-prevoznik naše zemlje, uzbuđeni smo zbog našeg sponzorstva UEFA Lige šampiona, jednog od najvećih sportskih takmičenja u svetu. Sa našom zemljom koja jezdi ka 100. godišnjici naše Republike, podižemo brend Turkish Airlines na nove visine. Ovim sponzorstvom, prenećemo brend Turkish Airlines na sve četiri strane sveta i okupiti ceo svet u Istanbulu 10. juna 2023. Verujemo u ujedinjujuću snagu sporta koji spaja različite kulture i želimo da nastavimo sa učešćem na vodećim svetskim turnirima.

Povezana vest:  Štrajk kontrolora leta odložio utakmicu Osasune i Barselone: Katalonci stižu vozom

Direktor marketinga UEFA Gui-Lorent Epstajn je rekao: UEFA Liga šampiona je najveće svetsko klupsko takmičenje i mi smo oduševljeni što imamo Turkish Airlines kao partnera. Oboje delimo delovanje globalno, povezujemo navijače širom kontinenata i oduševljeni smo što će njihova debitantska sezona kao partnera kulminirati finalom ovog prestižnog turnira, koji se održava na domaćem terenu u Istanbulu. Oboje delimo slične strasti i zaista verujemo da je nebo granica kada je u pitanju naše partnerstvo.”

Turkish Airlines je bila prva avio-kompanija na svetu koja je sklopila partnerstvo sa UEFA, kao zvanični sponzor avio-prevoznik za UEFA EURO 2016. Nacionalni avio-prevoznik je takođe realizovao sponzorstva sa istaknutim timovima kao što su fudbalski klubovi FC Barcelona, Manchester United FC, Borussia Dortmund, Olympique de Marseille i River Plate, a reklama Turkish Airlines „The Selfie Shootout” sa Kobijem Brajantom i Lionelom Mesijem je među najgledanijim reklamama svih vremena.

Povezana vest:  SP JUŽNA AFRIKA, Selektor Francuske: Moji igrači se ponašaju kao imbecili

Nacionalni avio-prevoznik podržava različite vrste sportova pored fudbala i glavni je sponzor Turkish Airlines EuroLeague, najvažnijeg evropskog košarkaškog turnira od 2010. Turkish Airlines takođe pruža podršku na visokom nivou za sportove kao što su odbojka, tenis, golf, ragbi i konjički sport.