GM i Mančester Junajted predstavljaju Chevrolet kao sponzora dresa
Dženeral Motors (General Motors) i Mančester Junajted (Manchester United) najavili su danas da će sponzor dresa najpopularnijeg fudbalskog kluba na svetu biti Chevrolet od sezone 2014./2015. Chevrolet, aktuelni zvanični automobilski partner kluba, postaće tek peti sponzor dresa u istoriji kluba dugoj 134 godine.
Najavljujući ovaj ugovor, potpisan za neobjavljenu sumu, komercijalni direktor Junajteda, Ričard Arnold, je rekao:
„Ovo je fantastičan dugoročan ugovor za klub. Partneri smo sa Chevrolet-om tek šest nedelja, ali oni su već ponudili neke izvanredne ideje koje će doneti korist kako partnerstvu tako i našim 659 miliona navijača širom sveta. Oni su glavni partner na našoj aktuelnoj turneji i znam da su uživali u ushićenju koje dolazi od naše fanatične podrške i rasprodatih utakmica u Južnoj Africi, Kini i Evropi. Veliko je uzbuđenje za nas koji radimo sa partnerima tokom čitave godine kada već aktuelan partner odluči da postane jedan od naših glavnih partnera. Posvećenost Junajtedu i njegovim navijačima će doneti prave benefite svakome ko brine o klubu.“
Ova američka kompanija će zameniti Aon, čije partnerstvo sa Junajtedom je počelo u sezoni 2010./2011.
Alan Bejti, potpredsednik sektora prodaje i usluga u GM-u za Severnu Ameriku, je rekao:
„Izuzetno smo ponosni što smo uspeli da povežemo naš brend, Chevrolet, sa Mančester Junajtedom i njegovim strastvenim navijačima širom sveta. Statistika Mančester Junajteda je impresivna, ali ova veza ide dalje od brojeva – ova veza podrazumeva povezivanje našeg brenda sa dubokim emocijama koje okružuju tim gde god da ode.
„Kada uzmete u obzir osnovne vrednosti Chevroleta, naše strastvene klijente širom sveta i našu bogatu 100-godišnju istoriju, partnerstvo sa Mančester Junajtedom je savršen spoj. A to što smo tek peto ime na čuvenom crvenom dresu je prava čast. Veoma se radujemo putu koji je ispred nas i prilikama koje imamo zbog partnerstva sa tako legendarnim klubom.“