Tokom trajanja Kupa Radivoja Koraća u Nišu potvrđeno je višegodišnje partnerstvo kompanije Mercator-S, odnosno njenog brenda Rode i Košarkaškog saveza Srbije. Matija Protić, izvršni direktor marketinga kompanije Mercator-S, i Dejan Tomašević, generalni sekretar KSS, složili su se da su dosadašnji zajednički projekti bili više nego uspešni i da su značajno doprineli zajedničkom cilju, a to je razvoj košarke u svim delovima Srbije i promocija ovog sporta među decom.

Povezana vest:  NBA VESTI, Oklahoma opet bolja od Lejkersa, Boston vratio brejk

Iako su uspesi muške i ženke reprezentacije dokaz vrhunskog kvaliteta, Roda isto tako snažno podržava decu i mlade. Organizovala je akciju podele „2000 lopti za buduće asove“ u 117 osnovnih i srednjih škola u Srbiji. Postala je sponzor „Roda juniorske lige Srbije‟ i svim klubovima donirala nove garniture dresova, a mladim igračima je obezbedila i osiguranje u slučaju sportskih povreda. Radi edukacije mladih promovisala je knjigu Bore Stankovića „Igra mog života“ gde se iz prve ruke može doživeti istorija svetske košarke viđena očima jednog od doajena ovog sporta.

Povezana vest:  FAJNAL FOR, PARIZ, Marić u prvoj petorci, Mekejleb u drugoj, Teodosić MVP

I u ovoj, za našu košarku značajnoj godini, fokus će biti promocija ovog sporta među decom i mladima, kao i podrška svim selekcijama.

Kao ponosni sponzor, Roda i ove godine podržava Kup Radivoja Koraća pa je, tokom trajanja ovog takmičenja, u okviru Hale Čair otvorila još jedan KSS šop. Sve do 19. februara KSS šopovi u Roda Centru i u Hali Čair poklanjaće popust od 30% na ceo asortiman, od originalnih reprezentativnih dresova, pa do navijačkih rekvizita. Kupovinom ovih proizvoda svi zajedno pomažemo razvoj srpske košarke.

Povezana vest:  NBA LOK AUT, Igrači i vlasnici 12 sati pregovaraju