Komtrejd novi sponzor košarkaškog kluba Partizan
Košarkaški klub Partizan potpisao je danas sponzorski ugovor sa kompanijom Komtrejd distribušn (Comtrade Distribution).
„Kao što smo i najavili pre neki dan, potpisali smo prvog sponzora. Nalazimo se u kompaniji Komtrejd u okviru koje se nalazi brend Tesla koji će biti jedan od naših glavnih sponzora ove sezone. Ovo nam mnogo znači za novi početak i lakši finansijski protok“, rekao je Mijailović za sajt kluba.
Novi član crno-belih postao je brend ICT uređaja Tesla, s paletom tableta, telefona, televizora i klima uređaja u potpunosti osmišljenom u kompaniji Komtrejd.
Generalni direktor kompanije Komtrejd Marko Bratić izjavio je da su u ovaj projekat ušli s ciljem da osvoje ne samo domaće tržiste, već da budu prepoznati i van granica Srbije.
„Partizan je najveći brend srpske košarke. Mi u kompaniji Komtrejd sa poštovanjem gledamo na istorijske rezultate i uspehe ovog kluba. Komtrejd je pre tri godine pokrenuo razvoj brenda Tesla, sa ciljem da tržištu ponudi veoma kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama. U ovaj izazovni projekat ušli smo sa ciljem da osvojimo ne samo domaće tržište, već da budemo prepoznati i van granica zemlje, baš kao KK Partizan koji je u najslavnijim danima vladao evropskim košarkaškim terenima“, rekao je Bratić.
Košarkaši Partizana će od sutra, na utakmici protiv Bilbaa u Evrokupu, na poleđini dresa imati ispisano „Tesla“.
„Bilo je vremena u kojima je lakše bilo biti uz Partizan nego što je to danas. Ali, kako se već kaže u dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci, i zbog toga smo danas ovde, nadajući se da će naša podrška pomoći Partizanu da se što pre vrati na staze slave“, dodao je on.
Košarkaški klub Partizan potpisao je danas sponzorski ugovor sa kompanijom Komtrejd distribušn (Comtrade Distribution).
„Kao što smo i najavili pre neki dan, potpisali smo prvog sponzora. Nalazimo se u kompaniji Komtrejd u okviru koje se nalazi brend Tesla koji će biti jedan od naših glavnih sponzora ove sezone. Ovo nam mnogo znači za novi početak i lakši finansijski protok“, rekao je Mijailović za sajt kluba.
Novi član crno-belih postao je brend ICT uređaja Tesla, s paletom tableta, telefona, televizora i klima uređaja u potpunosti osmišljenom u kompaniji Komtrejd.
Generalni direktor kompanije Komtrejd Marko Bratić izjavio je da su u ovaj projekat ušli s ciljem da osvoje ne samo domaće tržiste, već da budu prepoznati i van granica Srbije.
„Partizan je najveći brend srpske košarke. Mi u kompaniji Komtrejd sa poštovanjem gledamo na istorijske rezultate i uspehe ovog kluba. Komtrejd je pre tri godine pokrenuo razvoj brenda Tesla, sa ciljem da tržištu ponudi veoma kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama. U ovaj izazovni projekat ušli smo sa ciljem da osvojimo ne samo domaće tržište, već da budemo prepoznati i van granica zemlje, baš kao KK Partizan koji je u najslavnijim danima vladao evropskim košarkaškim terenima“, rekao je Bratić.
Košarkaši Partizana će od sutra, na utakmici protiv Bilbaa u Evrokupu, na poleđini dresa imati ispisano „Tesla“.
„Bilo je vremena u kojima je lakše bilo biti uz Partizan nego što je to danas. Ali, kako se već kaže u dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci, i zbog toga smo danas ovde, nadajući se da će naša podrška pomoći Partizanu da se što pre vrati na staze slave“, dodao je on.