Kada je AdmiralBet krenuo u osvajanje domaćeg tržišta, dobivši vetar u leđa od kompanije Novomatic koja je jedan od svetskih lidera u oblasti igara na sreću, dobili su zadatak da se pozicioniraju u skladu sa reputacijom matične kompanije. Novomatic zapošljava više od 21.000 ljudi u 45 zemalja sveta. Ovaj brend je sinonim za preko 40 godina tradicije i iskustva.

AdmiralBet nastavlja da podržava regionalnu i srpsku košarku. Posle AdmiralBet ABA lige, sledi i AdmiralBet Košarkaška Liga Srbije. Najkvalitetniji sport u našoj zemlji je dobio novu dimenziju ovim sponzorstvom; ovo će označiti pun doprinos oživljavanju košarkaških centara koji su baza za velike klubove, ali i, što je najvažnije – reprezentaciju Srbije.

Povezana vest:  Vladimir Đokić selektor mlade reprezentacije

Kao najbrže rastuća kompanija u regionu, i naravno u Srbiji, AdmiralBet ima interes da pomogne srpsku košarku na svaki način, imajući u vidu koliko je sport važan za omladinu, ali i širu društvenu zajednicu.

KLS je rudnik talenata i potrebna im je podrška; jasno je da su na talentat na parketu skrenuli pažnju kao najbolje lice Srbije u sportu koji je naciji doneo toliko radosti.

Povezana vest:  EVROLIGA, Rezultati utakmica šestog kola i tabele grupa

Podsetimo, AdmiralBet ima oko 250 objekata u zemlji, rastuću porodicu igrača; u onlajn zabavi i klađenju je postavio nove standarde, sa strategijom da uz najbolje kvote i najveću ponudu, veže brend za popularne i kvalitetne sportove na ovim prostorima.

U tom cilju, praćenje KLS, ne samo u vidu opklada, već i deljenja nagrada gledaocima i uz promociju na svim mečevima širom Srbije, biće novina u ovom rangu koji zaslužuje veću pažnju.

Ideja je da se spoje tradicija i prepoznatljivost kompanije AdmiralBet, sa dubokim korenima koje košarka kao srpski nacionalni sport ima na ovim prostorima, posebno van Beograda gde okuplja značajan broj navijača, odnosno praćena je najviše od svih sportova.

Povezana vest:  EVROLIGA, TOP 8, Partizan traži prolaz dalje u Beogradu

AdmiralBet kao odgovorna kompanija ima znanje i resurse, kao i misiju da pomogne u svim sredinama gde je sport tačka okupljanja i promoviše prave vrednosti.

Avantura počinje: ovo je bio preko potreban zamah koji će vremenom pokazati da bez pomoći privrede i uspešnih kompanija nema ni vrhunskog sporta.