Beograd postaje centar biznisa u sportu kroz izgradnju platforme inspiracije, znanja i umrežavanja u oblasti biznisa i sporta. Peloton sport business conference održava se prvi put 14. decembra 2023. u hotelu Hyatt Regency Belgrade i ugostiće svetske predavače!

Agencija SportIT – Sports Marketing & Management organizuje prvu regionalnu konferenciju koja okuplja profesionalce u sport biznisu, marketingu i sponzorstvima i dodeljuje nagrade najboljim kampanjama u sportu. 

Događaj kroz umrežavanje i obradu tema kao što su: studije slučaja, diskusije i dubinski 1:1 intervjui stavlja fokus na strategiju, biznis razvoj, investicije, sponzorstva, izgradnju brendova, digitalnu komunikaciju, inovacije, sportstech, medije i angažovanje navijača.

Povezana vest:  SKVOŠ, Saradnja regionalnih saveza na nivou najjačih turnira - Gran Prix Series 2010/11

Među panelistima naći će se velika imena srpskog sporta, kao što su Milica Đuričić (ex Mandić)  i Aleksandar Kukolj, a specijalno gostovanje najavio je direktor marketinga NBA za Evropu i Bliski istok, Sergio Friede Bobadilla.

Inicijator i programski direktor Peloton-a, Veroljub Zmijanac, objašnjava zašto je ovakav događaj neophodan regionu:

“Mi u regionu u oblasti sporta imamo velike sportske priče, ali nas naše socijalističko nasleđe sprečava da se brže prilagodimo promenama koje dolaze. Šansa da se uskoči u ovaj tok više nije samo prilika, već neminovnost za sve koji misle da ostanu u industriji u narednih deset godina. Verujem da je zadatak svih nas da budemo deo svetskih trendova, učiti i graditi ekonomiju sporta na bazi znanja. Pozivam vas da se priključite konferenciji i da svi zajedno stvaramo mesto pobede biznisa i sporta.”

Povezana vest:  KUGLANJE, Festival kuglapškog sporta za vikend u Banji Junaković

Nakon predavanja, panela i radionica, biće proglašeni dobitnici nagrade Peloton Awards, i to u tri oblasti: Najbolji sportski događaj, Najbolje sponzorstvo i Najbolja kampanja koja se oslanja na sport. Za nagradu mogu da se kandiduju vlasnici sportskih prava, agencije, brendovi i kompanije koje prave uspešne biznise i sprovode učinkovite marketing kampanje u sportu.

Prema rečima Tijane Popadić, direktorke SportIT-a, nagrade u sportu nisu prilika samo za najbolje sportiste, već za ceo ekosistem.

Povezana vest:  Norveški skakač Hilde povredio kičmu

“Profesionalizacija jedne oblasti podrazumeva da svi priznamo da nemamo sva znanja i budemo obradovani činjenicom koliko možemo da naučimo i napredujemo. Gradeći sportske brendove, biznise i sponzorstva videli smo koliko jedni drugima možemo da pomognemo i želimo da okupimo sve radnike u sportu i damo im priliku i prostor da se umreže, nauče nove stvari, inspirišu se, a najbolje da nagradimo,” dodaje Popadić..

Dvojezičnoj konferenciji prisustvovaće ograničen broj učesnika, a ulaznice se mogu naći na sajtu www.peloton.day

Više na: https://peloton.day/

Foto: Promo