Ucesnici_kampa_2011

BADMINTON

REALIZOVANI MEĐUNARODNI PROJEKTI U KRAGUJEVCU

Srpski juniori sve bolji

 

Grad Kragujevac bio je domaćin dva značajna međunarodna projekta. Po treći put je Badminton klub „Ravens-KG“, uz podršku Badminton saveza Srbije, realizovao Međunarodni badminton kamp ’’Feniks projekat 2011’’ koji je okupio talentovane igrače i perspektivne trenere iz država u okruženju dok je drugi put održan i Međunarodni badminton kamp za devojčice.

Organizacija oba trenažna kampa podržana je od strane Evropske badminton federacije i Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije.

Povezana vest:  ŠAH, Savez nema predsednika!

’’Feniks projekat 2011’’, u sportskoj sali Druge kragujevačke gimnazije, ove godine je okupio najbolje igrače Bugarske, Rumunije, Mađarske i Srbije u uzrasnoj kategoriji do 17 godina. Reprezentaciju Srbije predstavljali su: Babajić Jovan, Vujošević Ivan, Milošević Sofija, Petrović Dragoslav,  Milanović Nevena i Janić Anja (igrači) i Mijačić Nikola i Todorović Andreja (treneri). Kamp su vodili rumunski stručnjaci: Stefan Nyari i Corina Dan. Pored izuzetno obimnih i kvalitetnih treninga, učesnici projekta imali su priliku da se u slobodno vreme upoznaju sa brojnim znamenitostima grada Kragujevca.

Povezana vest:  ZOI VANKUVER, NORDIJSKO TRČANJE (Ž), Šampionska štafeta Norveške

Međunarodni kamp za devojčice, kao projekat od posebnog značaja za razvoj ženskog badmintona, okupio je mlade bugarske, rumunke i srpkinje starosnog uzrasta do 17 godina. Glavni trener kampa bila je An Soenens iz Belgije koja iza sebe ima impresivnu takmičarsku i trenersku karijeru. Prvi asistenti belgijanki su bili Marija Bulatović (Srbija) i Corina Dan (Rumunija) dok su učešće na kampu uzele sledeće srpske takmičarke: Andrijana Stanković, Jelena Stevanović, Lena Janić, Anja Velemir, Milica Sokolović, Ana Janić, Nataša Pavlović, Sofija Milošević i Nina Starčević.

Povezana vest:  Serbian Bowl: Veprovi napadaju titulu

Naši badmintonci su prikazali zavidan napredak u igri dok su treneri pokazali visok nivo poznavanja kako teoretskog tako i praktičnog znanja.