adidas_kids_open_2010_pobedniciZavršen adidas KIDS OPEN – proglašeni pobednici dečijeg teniskog turnira
dečiji turnir adidas KIDS OPEN održao se drugu godinu za redom. U periodu od 12. do 16. aprila na teniskim terenima Diplomatskog kluba u Beogradu odigrano je preko 40 mečeva dnevno u 6 kategorija, po tri za dečake i devojčice. Pobednici su: Anđela Đorđević (kategorija do 12 godina), Miomir Kecmanović (do 12 godina), Bojana Petrović (do 14 godina), Dušan Vukičević (do 14 godina, koji je i prošle godine bio pobednik turnira, ali u mlađoj kategoriji), Natalija Tasovac (do 16 godina) i Predrag Marjanović (do 16 godina).
adidas nagrađuje pobednike specijalnim adidas poklonima: adidas reket, adidas poklon vaučer od 10.000 dinara i put u Pariz u posetu turniru Roland Garros od 25. do 27. maja, sa plaćenim svim troškovima. Republički zavod za sport poklonio je svim finalistima sezonske ulaznice za otvorene bazene na Košutnjaku, a svi polufinalisti dobili su mogućnost sportsko-medicinksog pregleda, tj. tretman namenjen Olimpijskim sportistima. Nagrade je uručila Jelena Koronsovac, direktor marketinga adidas Serbia.
Ovogodišnji adidas KIDS OPEN podržao je Republički zavod za sport, tako da je svim učesnicima obezbeđena medicinska podrška za vreme turnira. Jasminko Pozderac, direktor Republičkog zavoda za sport, izjavio je: ”Ovo je prvi put da Republički zavod za sport prati turnir, ali smatram da smo se na vreme uključili. Sve dok adidas želi da budemo deo turnira, mi ćemo pomoći. Zadovoljni smo kako se turnir odvijao, jedino je kiša malo remetila mečeve. Kroz strategiju razvoja sporta ove i prošle godine postavljen je prioritet u razvoju sportske dece, a Republički zavod za sport, kao državna institucija, to poštuje kako u 2009. tako i u 2010. godini. Na turniru smo poklanjali Priručnik za roditelje mladih sportista, a u pripremi je i Priručnik za trenere mladih sportista. Hoćemo da se bavimo decom na najbolji način i to je prioritet do kraja godine.”
Inače, adidas ima posebnu Rolland Garros kolekciju, koja je ujedno i jedna od najatraktivnijih. S obzirom na to da je jedan od najvećih sportkih brendova i već decenijama tehnički sponzor Roland Garrosa, ovo proleće će za pobednike biti u znaku adidasa.
Povezana vest:  Troicki propustio veliku šansu da pobedi Del Potra